Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Specjalista/ka ds. obsługi klienta i sprzedaży doradczej
new
Sales
Social Elite

Specjalista/ka ds. obsługi klienta i sprzedaży doradczej

Social Elite
Wrocław
6 000 - 9 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
5 500 - 7 500 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
doradztwo
sprzedaż
komunikatywność
organizacja pracy
odpowiedzialność
Mile widziane
e-commerce
marketing
samodzielność
Opis stanowiska

Specjalista/ka ds. obsługi klienta i sprzedaży doradczej


miejsce pracy: Wrocław


Social Elite to agencja digital marketingu i social media istniejąca 7 lat na rynku. Specjalizujemy się w realizacji kampanii reklamowych, obsłudze firmowych kont w mediach społecznościowych i we wdrażaniu narzędzi analitycznych niezbędnych do skutecznego zarządzania codziennymi działaniami firmy. Z naszego wsparcia najczęściej korzystają właściciele małych, średnich i dużych firm, dyrektorzy i menedżerowie z sektorów B2B oraz e-commerce.


PRACUJĄC NA TYM STANOWISKU BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA:

  • obsługę zapytań przychodzących w systemie CRM (nie realizujemy prospectingu i “cold calling”)
  • tworzenie ofert oraz nadzorowanie procesu formalizacji współpracy
  • sprzedaż doradczą usług marketingu internetowego (zbudowanie zaufania, zbadanie i zrozumienie potrzeb klienta i jego sytuacji po to, aby dopasować dedykowaną usługę, metody i narzędzia)
  • merytoryczne przedstawienie oferty i prezentowanej propozycji oraz edukowanie klienta jakie narzędzia marketingowe wdrożyć, żeby mógł osiągnąć pożądany rezultat biznesowy
  • opiekę nad klientem w całym procesie sprzedaży oraz w procesie posprzedażowym
  • kontakt z zespołem specjalistów i konsultantów realizujących projekty Twoich klientów
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy


NASZE WYMAGANIA:

  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży digital marketingu
  • swobodne poruszanie się w obsłudze klienta i sprzedaży doradczej (nawiązanie kontaktu, zbadanie potrzeb i dostarczenie rozwiązania)
  • zaangażowanie w proces nauki i pozyskiwania nowej wiedzy, którą Ci dostarczymy
  • otwartość na wdrożenie naszej autorskiej procedury sprzedażowej
  • doświadczenie w pracy z klientem B2B
  • mile widziana znajomość rynku i technologii e-commerce, zagadnień marketingu internetowego i social mediów (kampanie reklamowe na Facebooku, Instagram, Pinterest, Tik Tok, Google, prowadzenie profili społecznościowych)


Będziesz się czuć komfortowo w tej pracy, jeśli:

  • lubisz rozmawiać przez telefon, poznawać nowych ludzi, umiesz porozumieć się z każdym typem rozmówcy, dobrze się czujesz w budowaniu partnerskich relacji
  • wiesz, jak badać potrzeby, zadajesz trafne pytania, uważnie słuchasz, analizujesz informacje, wyciągasz wnioski
  • dobrze się czujesz w roli doradcy i eksperta, który z poziomu swojej wiedzy wspiera klienta poprzez dostarczanie mu potrzebnych rozwiązań, lubisz doradzać, pomagać, proponować dobre rozwiązania
  • umiesz udzielać rzetelnych i precyzyjnych informacji w przystępny i zrozumiały sposób oraz jasno przedstawić skomplikowane zagadnienia
  • masz dar przekonywania, umiesz negocjować, skutecznie radzić sobie z obiekcjami klientów
  • cechuje Cię dojrzałość biznesowa, wysoka kultura osobista, masz dobrą dykcję, przyjazny głos
  • jesteś zorganizowany, dokładny, skrupulatny, dbasz o szczegóły
  • swobodnie czujesz się w tematyce technicznej, danych, statystykach, liczbach i wykresach
  • masz szerokie zainteresowania, które pomogą Ci zrozumieć branże, w jakich działają nasi klienci
  • jesteś nastawiony na rozwój, lubisz poszerzać swoje kompetencje, śledzisz nowości w technikach sprzedaży, słuchasz branżowych podcastów lub innych źródeł
  • jesteś aktywnym i świadomym sprzedawcą, który pracuje nad udoskonaleniem swojego warsztatu pracy, nad lepszymi sposobami dotarcia do klienta


OFERUJEMY:

  • pełne przeszkolenie i program wdrożeniowy na stanowisko: solidnie przygotujemy Cię do pracy, nauczymy całej całego procesu pozyskiwania i doradzania klientom w sprzedaży naszych usług
  • wsparcie zespołu specjalistów i konsultantów
  • nieograniczony dostęp do wewnętrznej platformy e-learningowej i autorskich szkoleń
  • niezbędne narzędzia do pracy (laptop Mac, telefon, słuchawki wyciszające, dodatkowy monitor)
  • udział w wewnętrznych inicjatywach pracowniczych: wyjścia integracyjne, spotkania firmowe, wspólne dzielenie pasji i zainteresowań
  • wsparcie działu HR
  • dobrą i swobodną atmosferę, wsparcie i możliwość uczenia się od zespołu specjalistów na każdym etapie pracy
  • biuro wyposażone w kuchnię, miejsce do integracji, relaksu, kawę paloną specjalnie dla naszej firmy
  • prywatna opieka medyczna
  • elastyczne godziny pracy (zaczynamy pracę między godz. 8.00 - 9.00), możliwość pracy z biura w centrum Wrocławia lub pracy hybrydowej
  • wybór formy zatrudnienia: umowa o pracę, umowa zlecenie, B2B
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia, umowa zlecenie, umowa o pracę 5500 - 7500 zł brutto, kontrakt B2B 6000 - 9000 zł netto +VAT
6 000 - 9 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

5 500 - 7 500 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty