Cześć!
W Grupie Sarigato jest nas 85 osób i mamy kilka spółek, w tym m.in. największą w Polsce sieć reklamy Rich Media. Naszym oczkiem w głowie jest założona przez nas 12 lat temu fundacja, w której prowadzimy dwie bardzo duże akcje: KarmimyPsiaki.pl i Hakersi.pl.
Jesteśmy w gronie 50 najszybciej rosnących spółek technologicznych w Europie Środkowej wg Deloitte i wśród 1000 w Europie wg Financial Times.
A teraz poszukujemy Agency Account Managera (Regular lub Senior).
Jak możesz się z nami rozwijać?
- Mamy w zespole naprawdę wiele osób, które rozwinęły się w różnych, niestandardowych kierunkach i świetnie sobie radzą. Nie jesteśmy korporacją i nigdy nie zamykamy się w sztywnych ramach. Zawsze szukamy po prostu ogarniętych ludzi, bo z takimi można robić wybitne rzeczy.
- Będziesz brał udział w szkoleniach. Na przykład czasami robimy wewnętrzne case study ze strategii komunikacji i tłumaczymy krok po kroku, jak ona powstawała. Czasami mamy konkretne szkolenia mediowe lub takie dot. wąskiej działki, np. Rich Media.
- Mamy wejściówki na wiele konferencji branżowych, wystarczy, że dasz znać.
- Jeśli masz coś ciekawego do powiedzenia i chciałbyś pisać do magazynów branżowych, z chęcią Ci to umożliwimy.
Czym konkretnie będziesz się zajmować?
- Aktywną sprzedażą formatów Rich Mediowych SATAKU
- Obsługą wybranych domów mediowych/agencji i ich klientów
- Budowaniem wartościowych i szczerych relacji z Media Planerami.
- Prowadzeniem prezentacji sprzedażowych, przygotowywaniem ofert i wycen.
- Jak powyższe pójdzie dobrze to wraz ze Studio będziesz przygotowywać niestandardowe kreacje, które potem wyemituje dział realizacji.
Co Cię ominie?
- Rutyna. Po pierwsze, nie będziesz pracował nad jedną marką, ani nawet jedną branżą. Po drugie, mamy dużo przetargów z przeróżnych branż… choć oczywiście nie podejmujemy się wszystkiego, byle tylko zrobić, podchodzimy do tego selektywnie. Po trzecie, dbamy o świeżość podejścia więc, robimy zmiany teamów na markach.
- Nudne koncepcje. Jeśli przegrywamy przetargi to najczęściej dlatego, że nasza koncepcja była zbyt odważna.
- Słabe kreacje. Mamy 30-osobowe studio na pokładzie (składające się z grafików, programistów i motion designerów) i serio robią dobrą robotę.
- Nieogarnięci Accountci. Niedawno zapytaliśmy kreatywnych “W czym jesteśmy mocni?”. Odpowiedzieli, że mamy ogarniętych Accountów ;). Nawet niejeden przetarg wygraliśmy ideami stworzonymi przez nich. Serio!
- Zdecydowanie ominie Cię korporacyjna atmosfera i zbędne procedury.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Masz minimum dwuletnie doświadczenie w digitalu (warunek konieczny).
- Lubisz współpracować z domami mediowymi.
- Budujesz luźne i towarzyskie relacje na lata.
- Zależy Ci na bardzo dobrej jakości usługach w portfolio, które są doceniane na rynku od lat.
- Rozglądasz się za miejscem, w którym otrzymasz naprawdę dużo swobody, odpowiedzialności i decyzyjności.
- Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
- Jesteś kreatywny i lubisz liczby!
- Jesteś komunikatywny i masz poczucie humoru!
Możesz liczyć na:
- Przede wszystkim bardzo dobre portfolio produktów i usług. Praca przy projektach dla znanych brandów z wielu branż. Nie jesteśmy korporacją, mamy młody zespół i mega luźną atmosferę, a procedury ograniczone do minimum.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Dostaniesz prywatną opiekę medyczną na wysokim poziomie i pakiet sportowy.
- Lekcje angielskiego online.
- Normalnych przełożonych ogarniających marketing i technologię.
- Od 12 lat prowadzimy Fundację Sarigato: KarmimyPsiaki.pl oraz Hakersi.pl, gdzie uczymy Dzieci z domów dziecka programowania. Możesz zaangażować się w akcje naszej fundacji.
Jak wygląda rekrutacja?
1) Krótka, zapoznawcza rozmowa telefoniczna (ok. 30 min) z Asią z HR. 2) Około godzinne spotkanie na Google Meet z managerem. 3) Ostatnie spotkanie na Google Meet z managerem. 4) Call z decyzją/ofertą.