Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Customer Success Specialist
Support
edrone

Customer Success Specialist

edrone
4 300 - 5 800 PLNBrutto miesięcznie - UoP
4 300 - 5 800 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę, Umowa zlecenia
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
edrone
edrone

We help e-commerce operations grow through the smart use of the best available technologies & techniques, as proven by the experience of thousands of our clients all over the world.

Zobacz profil pracodawcy
Wymagane umiejętności
dobra organizacja pracy
komunikatywność
samodzielność
priorytetyzacja
Angielski
Mile widziane
ecommerce
marketing
Opis stanowiska

Chcesz stać się kluczową postacią w zakresie sukcesu naszych klientów?🕵️ W edrone poszukujemy osób, które z pasją dołączą do naszego zespołu Customer Care jako Success Specialist. Jeśli interesuje Cię eCommerce, a także czujesz, że masz zacięcie do budowania relacji z klientem oraz chciałbyś/chciałabyś przyczynić się do ich pierwszych sukcesów związanych z użytkowaniem naszego produktu - to miejsce może być właśnie dla Ciebie!


🔎 Nasz Produkt:


Jesteśmy opartym na AI e-CRM’em dedykowanym firmom e-Commerce do kompleksowego wsparcia działań i budowania relacji z ich klientami. Wierzymy, że przyszłość należy do firm technologicznych, a nie handlowych. Nieustannie dostarczamy przełomowe technologie, wykorzystywane przez gigantów, do firm dowolnej wielkości.

Dostarczamy zaawansowane rozwiązania Marketing Automation, oparte na naszych algorytmach, które są łatwe w instalacji (Plug'n'Play). Naszym celem jest pomoc w zrozumieniu zachowań klientów (Customer Intelligence) i zaangażowaniu ich (Marketing Automation) za pomocą kompleksowej chmury marketingowej e-commerce.


Brzmi interesująco? Czytaj dalej!


✨Co możemy Ci zaoferować:

  • Dołączenie do fantastycznego zespołu, pełnego pasji do budowania relacji z klientem oraz narzędzia wspierające rozwój w tej dziedzinie
  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
  • Pracę z dużymi firmami eCommerce z Polski
  • Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz - Twoje zdanie jest dla nas istotne!
  • Pracę w naszym nowoczesnym biurze w Krakowie (Lekarska 1), a po okresie 3 miesięcznego wdrożenia możliwość pracy hybrydowej
  • Konkurencyjne wynagrodzenie 4300-5800 brutto przy Umowie o Pracę lub 4300-5800 brutto przy Umowie Zlecenie (wybór należy do Ciebie!)
  • Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną (LuxMed), bezpłatne lekcje języka angielskiego i portugalskiego, osobiste doradztwo z Mindgram z możliwością uczestniczenia w bezpłatnych wizytach psychoterapeutycznych, a także dostęp do naszej prywatnej siłowni w biurze, jeśli czujesz, że chciałbyś/chciałabyś nabrać trochę więcej endorfin po pracy 💪


🚀Jak będzie wyglądał Twój typowy dzień:

  • Nawiązywanie & budowanie długotrwałych relacji z klientami, ich opieką na różnych etapach ich współpracy w edrone
  • Komunikacja z klientami poprzez różne kanały (telefon, spotkania video oraz mail)
  • Podnoszenie satysfakcji klientów poprzez profesjonalne doradztwo, szkolenie oraz inspirowanie
  • Analiza potrzeb bieżących problemów i potrzeb klientów oraz współtworzenie i realizacja strategii utrzymania klienta w firmie
  • Zbieranie feedbacku od klientów oraz przekazywanie ich do odpowiednich osób/ działów
  • Przygotowanie materiałów inspirujących wspólnie z działem Customer Care
  • Prowadzenie szkoleń i webinarów
  • Dosprzedaż produktów i usług


🔍Ta rola będzie dla Ciebie idealna jeśli:


  • Posiadasz doświadczenie i lubisz pracę z klientem, a budowanie z nim relacji to Twoja druga natura🌿
  • Nie boisz się nowych wyzwań, a Twoja energia i proaktywne podejście sprawiają, że żadne zadania nie są Ci straszne!
  • U nas sporo się dzieje, dlatego jeśli dobrze pracuje Ci się pod presją czasu, zachowując przy tym spokój i skuteczność to na pewno się dogadamy!
  • Umiesz działać samodzielnie i nie boisz się wziąć odpowiedzialności za swoje działania - ownership jest dla nas kluczem do sukcesu!
  • Ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji są nieodłącznym elementem Twojego życia - zależy nam na tym byś mógł/ mogła z nami rozwijać każdego dnia!
  • Twoimi atutami jest znajomość podstaw marketingu lub zainteresowanie eCommerce, a świat trendów i innowacji jest dla Ciebie naturalnym środowiskiem 🦾


🎯Dodatkowo doceniamy jeśli:

  • Posiadasz wcześniejsze doświadczenie w e-commerce lub marketingu - jeśli go nie masz, to nic straconego!
  • Posiadasz wcześniejsze doświadczenie z klientami B2B
  • Posiadasz doświadczenie z tworzeniem sukcesu klienta, zarządzaniem jego kontem
  • Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i webinarów


📝 Jak wygląda proces rekrutacyjny:


  • Wypełnienie formularza rekrutacyjnego i załączenie CV
  • Krótka rozmowa online z recruiter - Milena Micor, podczas której będziemy chcieli Cię poznać nieco lepiej!
  • Rozmowa w biurze z Customer Success Team Lead - Patrycja Haber oraz z innym Team Leaderem Działu Customer Care
  • Decyzja dotycząca oferty i welcome on board! ⭐


Niezależnie od decyzji po poszczególnych etapach zawsze dostaniesz feedback dotyczący Twojej kandydatury.



4 300 - 5 800 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

4 300 - 5 800 PLN

Brutto miesięcznie - UZ

Sprawdź podobne oferty